Általános Szerződési Feltételek

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a Ritmo Brazil Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett https://festokoz.hu honlap (a továbbiakban: “Honlap) felhasználási feltételeire vonatkozik és a honlapon keresztül nyújtott „Festő Köz Élményfestés” “Festő Köz Otthoni Élményfestő Csomag” “Festő Köz Online Élményfestő Klub” szolgáltatások (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) igénybevételének feltételeit szabályozza. A szerződés elektronikus úton kerül megkötésre. A szerződés nyelve magyar.

Szolgáltató adatai:

Név: Ritmo Brazil Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely:  7067 Varsád, Ady Endre u. 252                              

Cégjegyzékszám:  17-09-011580 

Adószám: 23347926-1-17

Telefonszám: +36 30 233 9284

Email cím:  hello@festokoz.hu

Bankszámlaszám:  11705998-21318096-00000000

Megvásárolható termékek, szolgáltatások

1. Szolgáltató aktuálisan elérhető termékei, szolgáltatásai a Honlapon mindenkor megtalálható termékek, szolgáltatások.

2. A megrendelések leadása a Honlapon kizárólag elektronikus úton lehetséges, a https://festokoz.hu webcím alatt elérhető oldalon keresztül. Ettől eltérő rendeléseket a Szolgáltató nem köteles elfogadni.

3. A Honlapon megvásárolható termékek, szolgáltatások ára magyar forintban értendő, és az Áfát tartalmazza.

4. A Honlapon található termékek, szolgáltatások nevét, leírását a Szolgáltató részletesen feltünteti, ugyanakkor ezek változtatási jogát fenntartja.

5. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató külön leírásban, teljes körűen tájékoztatja a Honlap felhasználóit az akció időtartamáról, illetve részleteiről a https://festokoz.hu oldalon.

6. Előfizetéses termékek, szolgáltatások, mint például a Festő Köz Online Élményfestő Klub esetén rendszeres díjlevonási megállapodást kötünk, vagyis ezen termékekre való feliratkozás esetén rendszeresen ismétlődő bankkártyás fizetés történik (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”). Az ismétlődő fizetés a Barion Payment Zrt. által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Megrendelő által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártya adatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártya adatok újbóli megadása nélkül.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen ÁSZF elfogadásával Megrendelő hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen Honlapon https://festokoz.hu kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártya adatok újbóli megadása és a Megrendelő tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Szolgáltató által kezdeményezve történjenek. A Megrendelő számlakivonatán a Barion Payment Zrt. fog szerepelni. A bankkártya adatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártya adatokhoz sem a Szolgáltató, sem a Barion Payment Zrt. nem fér hozzá.

Az előfizetés felhasználónévvel és jelszóval való bejelentkezés után, a Fiók >> Előfizetéseim menüpont alatt https://festokoz.hu/membership-account/ linken egy kattintással bármikor lemondható. Az előfizetéses termék vásárlása esetén minden esetben előre felhívjuk a figyelmet az előfizetés rendszeres díjára, időtartamára, és annak kezelésére.

6. Szolgáltató a Honlapon kínált szolgáltatásokat legjobb tudása szerint állította össze, ugyanakkor az egyes oktató videók, programok, rendezvények nem garantálják a Megrendelőnél az általa kívánt cél biztos elérését, mivel ez több, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló tényező függvénye. Szolgáltató ezért nem vállal felelősséget semmilyen konkrét cél eléréséért.

A rendelés menete 

1. A megrendelés leadása regisztrációhoz, illetve az oldalon történő belépéshez nem kötött. Felhasználói fiók létrehozása esetén, valamint Facebook-, Google- vagy E-mail-fiókba történő bejelentkezés útján gyorsabb fizetésre van lehetőség. 

2. A felhasználó (a továbbiakban: „Megrendelő”) az „Események” “Otthoni Élményfestő Szett” “Festő Köz Online Élményfestő Klub” aloldalon választhatja ki a megrendelni kívánt terméket, annak típusát, darabszámát, majd ezután kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a “Kosaram” menüpontra kattintva. Egyéb esetben a megrendelőlap kitöltésével jelzi a termék megvásárlásának szándékát.

3. Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt terméket, típusát, darabszámát. Az „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „Frissítés/Kosár frissítése” gombra kattint.

3. A termék a Megrendelő alábbi adatainak megadásával rendelhető meg: e-mail cím, utónév, családnév, cím (utca, házszám, emelet, ajtószám), település, ország, régió, irányítószám, telefonszám. 

4. A Honlapon az alábbi fizetési módok választhatóak: bankkártyás fizetés, hagyományos (kézi) fizetés, közvetlen banki átutalás. Bizonyos termékek esetén előfordulhat, hogy a Szolgáltató a fizetési lehetőségeket egy opcióra korlátozza.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.Bankkártyás fizetés választása esetén a Honlap a rendelés feladását követően átirányít a Barion fizetési felületére.

5. A szállítási költség mindig az adott termék leírásánál részletezettek szerint alakul. A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet Megrendelő köteles ellenőrizni, mert a megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett vételár csak az első szállítási díjat tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket “Cím elégtelen”, “Ismeretlen”, ” Elköltözött”, “Nem vette át”, “Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni. Amennyiben utánvétes terméket nem vesz át a Megrendelő, úgy azt kizárólag előre utalásos kifizetést követően (tehát a termék teljes vételárának, és a szállítási díjnak kifizetését követően) szállítja le újból a Szolgáltató. Az első sikertelen kézbesítést követően 30 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 30. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a Szolgáltató. A fentieket Megrendelő maradéktalanul elfogadja.

6. Amennyiben a Megrendelő számlázási címe a szállítási címtől eltér az alábbi adatok megadásával rögzíti számlázási címét: utónév, családnév, cím (utca, házszám, emelet, ajtószám), település, ország, régió, irányítószám, telefonszám.

7. A Megrendelő kuponjegy kódjának alkalmazásával vásárlásra vonatkozó kedvezményt érvényesíthet. 

8. Amíg az adott megrendelés nem kerül véglegesítésre, a Megrendelőnek módjában áll a fenti adatokat módosítani, átírni. Amennyiben a Megrendelő minden adatot teljeskörűen és helyesen megadott, jelen ÁSZF, valamint a honlapon közzétett adatkezelési tájékoztató elfogadását követően, a „Megrendelés elküldése” gomb használatával véglegesíti rendelését. 

9. A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a Megrendelő a kiválasztott termékekre vételi ajánlatot tesz, melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikus visszaigazoló üzenetet kap. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelő adatait, a kiválasztott termék(ek)et, továbbá a rendelés összértékét. Amennyiben a fenti visszaigazolás a részletezett tartalommal nem érkezik meg 48 órán belül, a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz adatokat adott meg regisztrációja\megrendelése során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

10. Amennyiben a Honlapon/Megrendelő lapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja a Megrendelőt az új adatokról, aki ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

11. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyző könyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

12. A Szolgáltató nem felel a megrendelés leadásának olyan hibájáért, amely a Megrendelőnek felróható (így különösen a hibás adatbevitelért), vagy amely rajta kívül álló okból következett be (így különösen az áram- és internet-szolgáltatás kimaradása miatt).

A rendelés feldolgozása, teljesítése

1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben Hétfőtől-Péntekig 8:00-16:00-ig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A rendelésekkel kapcsolatos esetleges tájékoztatásokat a Szolgáltató kizárólag elektronikus úton küldi el a Megrendelő részére.

2. A leadott megrendeléseket a Szolgáltató a visszaigazolás megküldésétől számított 7 munkanapon belül teljesíti.

3. Amennyiben a rendelés feldolgozása során kiderül, hogy a kiválasztott termékmennyiség már nincs raktáron, vagy bármilyen egyéb okból mégsem elérhető, a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a Megrendelőt erről, és törli a megrendelést; kivéve, ha a Megrendelő jelzi, hogy későbbi teljesítést is elfogad.

4. A Szolgáltató mindent megtesz a Honlapon feltüntetett információk pontosságáért, illetve a készletek aktualizálásáért, ugyanakkor esetleges adminisztratív vagy technikai hibák működési körén kívül is előfordulhatnak. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben (a továbbiakban: „Kormányrendelet”) és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben (a továbbiakban: „Ptk.”) rögzített rendelkezések irányadóak.

Rendezvények, események

1. Szolgáltató minden naptári hónapban meghirdeti a “Festő Köz Élményfestés” személyes jelenléttel járó oktatási alkalmakat (továbbiakban a Rendezvény/Esemény), melynek során Megrendelő a Festő köz művésztanárának iránymutatásával és segítségével készíti el saját festményét. Szolgáltató előre meghatározza a Rendezvények helyszínét, időpontját és ahhoz rendelve az adott Rendezvényen elkészíthető festmény címét, képét. Felhasználó a megadott lehetőségek közül választ időpont, festmény, helyszín és elérhetőség alapján. 

2. Megrendelő az adott időpontra szóló személyes jelenléttel járó Eseményre a jegyvásárlás pillanatában a jegy (továbbiakban jegy, vagy belépőjegy) ellenértékének megfizetésével elismeri, hogy az elérhető jegytípusokról, illetve a Rendezvényről előzetesen teljes körű tájékoztatást kapott. Ennek értelmében a jegyeket a szervező a vásárlást követően nem köteles sem visszaváltani, sem más típusra cserélni.

3. Szolgáltatónak jogában áll lemondani a Rendezvényt, ha arra csak 5 fő jelentkezett. A Rendezvény elmaradása/lemondása esetén Szolgáltató legkésőbb az esemény kezdete előtt 24 órával, email, SMS, vagy telefon formájában értesíti Megrendelőt, új foglalkoztatási időpontot ajánl fel és tájékoztatja a belépőjegyek vételárának visszatérítésének módjáról. A belépőjegy visszaváltását mindig ésszerűen kell meghirdetni és lebonyolítani úgy, hogy a visszaváltás folyamata ne jelentsen aránytalanul nagy terhet a belépőjegy visszaváltójának.

4. Megrendelő a jegy megrendelését követő nyolc 8 napon belül írásban a hello@festokoz.hu címre küldött emailben elállhat a vásárlástól, ha a jegy ellenértékét addig nem fizette meg a Szolgáltatónak. Megrendelőt nem illeti meg az elállási jog előre meghatározott időpontra szóló belépőjegy vásárlása esetén (http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hu.htm). Szolgáltató ennek ellenére méltányossági alapon lehetőséget biztosít a lemondásra az alábbi feltételekkel: 

(a) A rendezvényen való részvételt kizárólag a hello@festokoz.hu címre küldött emailben lehetséges lemondani. 

(b) Megrendelőnek legkésőbb a Rendezvény időpontja előtt minimum 48 órával jelezni kell az hello@festokoz.huemail címen a Szolgáltatónak, amennyiben nem tud részt venni az Eseményen, egy “Lemondás” tárgyú emailben. 

(c) Az e-mailben egyértelművé kell tenni, hogy ki mondja le az Eseményt, mikor tett foglalást az eseményre és melyik Eseményről van szó. 

(d) Egyéb csatornán, vagy felületen közölt lemondást Szolgáltató nem köteles elfogadni. 

(e) Ha Megrendelő fentiek szerint jelezte, hogy nem tud részt venni az Eseményen, amelyre eredetileg a jegyét vásárolta, úgy a férőhelyek függvényében a következő 45 napban tartott valamely Eseményre érvényesítheti a jegyét egy alkalommal. 

(f) Amennyiben nem történik alakszerű lemondás, illetve nem érvényesíti a jegyét egy másik alkalommal, a Szolgáltató nem fizeti vissza a jegy árát, és nem biztosítja másik Rendezvényen való részvételt.

5. Lejárt határidejű jegyet a Szolgáltató még akkor sem köteles visszaváltani, ha Megrendelő bármely oknál fogva akár igazoltan, akár igazolás nélkül nem tudott megjelenni a Rendezvényen.

6. A jegyeket a Megrendelő harmadik személynek semmilyen körülmények között nem értékesítheti, viszont abban az esetben átruházhatja, ha erről előzetesen, írásban értesíti a jelen ÁSZF-ben foglaltakról azt, akire a jegyét átruházta, és ezzel egyidejűleg a hello@festokoz.hu email címre írásban jelzi Szolgáltató felé ezen szándékát, illetve ha ezekkel együtt akkor, ha az átruházott jegy új tulajdonosa írásban jelzi azt Szolgáltató  felé, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat megismerte, és elfogadta. Az átruházás csak akkor érvényes, ha a Szolgáltató írásban jóváhagyja és visszaigazolja azt. 

7. VIS MAIOR. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk vagy sztrájknak nem minősülő megmozdulás, behozatali vagy kiviteli embargo, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Szolgáltató hatókörén kívül esik, és ez/ezek miatt a Szolgáltató nem tudja a Rendezvényt lebonyolítani, úgy a Szolgáltató nem tartozik sem jogi-, anyagi- vagy egyéb jellegű felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt.

8. Megrendelő tudomással bír arról, és egyetért vele, hogy a belépőjegy – akár elektronikus, akár papír formájában való – sokszorosításából, másolásából, eredő károkért kizárólag Megrendelő felel. A virtuális belépőjegyet a Vevőnek ugyanúgy kell kezelnie, mint a papír alapú belépőjegyet, tehát azok másolása, sokszorosítása polgári vagy büntetőjogi felelősségre vonással jár.

9. Az eseményekről történő késés Megrendelő számára nem megengedett. A meghirdetett kezdés időpontját követően maximum 30 perccel Szolgáltató nem köteles biztosítani a Megrendelőnek az eseménybe történő becsatlakozást. Késés esetén a Szolgáltató nem köteles rá, hogy új alkalmat ajánljon fel Megrendelőnek, vagy visszatérítse a részvételi díjat. 

10. Megrendelő tudomásul veszi és vállalja, hogy az Eseményen nem jelenik meg alkoholos és/vagy bódult állapotban és a Rendezvény során nem részegedik le, illetve nem kerül bódult állapotba, másokat megkülönböztetés nélkül kezel, nem viselkedik közösség ellenesen. A foglalkoztatás menetét nem hátráltatja. Megrendelő vállalja, hogy az alapvető erkölcsi és etikett megtartásával jár el, tartózkodik minden olyan magatartástól és megnyilvánulástól, mely a Rendezvény menetét, illetve mások személyiségi jogait, testi épségét stb. sértheti, vagy veszélyezteti.

11. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatónak jogában áll őt felszólítani, hogy megfelelően viselkedjen. Másodszori felszólítás esetén megvonhatja a jogát, hogy továbbiakban részt vegyen a folyamatban lévő Eseményen. A további Eseményen való részvételét a Szolgáltató megtagadhatja tőle, és Megrendelő nem tarthat igényt bárminemű díj visszafizetésére.

12. Szolgáltató nem vállal felelősséget az elveszett, vagy eltűnt tárgyakért, továbbá az olyan jellegű károkért és balesetekért, melyek nem a saját hibájából adódnak.

Elállás, felmondás

1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a Megrendelő a megrendelt termék kézhezvételét, illetve a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követő 14 napon belül jogosult a szerződéstől indoklás nélkül elállni. A Megrendelő elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a Kormányrendelet 2. számú mellékletében található elállási nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja, írásban.

2. A Megrendelő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének/a szolgáltatás nyújtásának megkezdése napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A kézhezvétel időpontja a letöltés időpontja vagy fizikai termék esetében a fuvarozótól való átvétel időpontja. A kézhezvétel időpontja kétség esetén a Szolgáltatótól megtudható. A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállás jelzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő részére a visszaküldött termék vételárát. 

3. A termék visszaküldésének költségét a Megrendelőnek kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését. 

5. A termék vételárát (illetőleg a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll a Szolgáltatónak módjában visszatéríteni, ha a Megrendelő az elállási szándékát az eredeti letöltéstől számított 14 napon belül e-mailben vagy postai úton elküldte. 

6. A visszatérítés főszabályként a megrendelés során választott fizetési móddal megegyezően történik, ugyanakkor, ha a Szolgáltatónak bármilyen okból kifolyólag más teljesítési mód kevesebb terhet jelent, úgy jogosult azt választani. Amennyiben az eredetitől eltérő visszatérítési mód kerül alkalmazásra, úgy a Megrendelőt ebből kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli. 

7. A teljesítés megkezdését követően felmondott szerződés esetén, a Megrendelő köteles a felmondás Szolgáltatóval való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a Szolgáltató számára megfizetni. A Megrendelő által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. 

8. A Megrendelő elállási jogát nem gyakorolhatja a Kormányrendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen: 

(a) A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Megrendelő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát.

(b) Ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (a Rendezvény elmaradása esetének kivételével).

(c) Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;(d) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; 

(e) Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Megrendelő a csomagolást felbontotta; 

(f) Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; 

(g) Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; 

(h) Olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak; 

(i) Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; 

9. A Szolgáltató követelheti a Megrendelőtől az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

10. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Kellékszavatosság, Termékszavatosság

1. A megrendelt termék hibája esetén a Megrendelő a Ptk. rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. 

2. Nem minősül hibásnak a termék, ha annak lejátszása/megnyitása a Megrendelő nem megfelelő hardveres vagy szoftveres környezetének köszönhető (a kompatibilitási adatokért kérjük, forduljon a Szolgáltatóhoz!). 

3. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Megrendelő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Megrendelő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Megrendelő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

4. Kellékszavatosság helyett a vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

4. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Felelősség

1. Felelősség korlátozása: Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben: 

(a) Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a felhasználót abban, hogy csatlakozzon a Honlap oldalához, illetve, hogy ott megrendelést adjon le.  

(b) A felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

(c) A Megrendelő oldalán jelentkező technikai hibákért, inkompatibilitásért, amelyből kifolyólag nem tudja megnyitni, felhasználni a Szolgáltatást.

(d) A Szolgáltatás szakszerűtlen alkalmazásáért.

2. A Szolgáltató tájékoztatja a Honlap felhasználóit, hogy minden felhasználó maga köteles megfelelő vírusvédelemről gondoskodni.

3. A Szolgáltató tájékoztatja a Honlap felhasználóit, hogy a Honlapot mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. 

4. A Honlapon közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a Honlap használatából-, használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

5. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal azért, hogy a Megrendelő/Felhasználó által elkészített festmény olyan, vagy hasonló minőségű legyen, mint a Szolgáltató által készített festmény, vagy a honlapon található fotó. A Megrendelő/Felhasználó tudomásul veszi, hogy az oktató videók alapján, vagy a rendezvényen készített mű a saját munkája, így ő felel az elkészítésért és minőségért. 

Panaszkezelés 

1. A Szolgáltató tájékoztatja a felhasználókat, hogy székhelye az alábbi címen található: 7067 Varsád, Ady Endre u 252. Telephelye: 9400 Sopron, Csengery u. 30-32

2. A Szolgáltató tájékoztatja továbbá a felhasználókat, hogy a panaszügyintézés helye megegyezik a Szolgáltató telephelyével.

3. A felhasználók panaszaikkal elsősorban elektronikus úton fordulhatnak a Szolgáltatóhoz, az alábbi e-mail címen: hello@festokoz.hu  

4. A felhasználók jogosultak panaszukat szóban vagy írásban közölni.

5. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a felhasználónak átadni; telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb a panaszra vonatkozó érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

6. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.

7. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat: (a) a felhasználó neve, lakcíme, (b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja, (c) a felhasználó panaszának részletes leírása, a felhasználó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke, (d) a Szolgáltató nyilatkozata a felhasználó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, (e) a jegyzőkönyvet Megrendelő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a felhasználó aláírása, (f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, (g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

8. Az írásbeli panasz esetén a Szolgáltató a panasz beérkezését követő harminc napon belül ad érdemben írásbeli választ és intézkedik annak közlése iránt.

9. A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a felhasználót írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve a felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a Szolgáltató a felhasználói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

11. A Szolgáltató tájékoztatja a felhasználókat, hogy jogvita esetén panaszaikkal a Tolna Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Tolna Megyei Békéltető Testülethez is fordulhatnak (címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet 312. szoba.; telefonszáma:06-74-411-661, fax száma: 06-74-411-456; e-mail címe: kamara@tmkik.hu, monus.greta@tmkik.hu).

12. Panasszal fordulhat még a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja: http://www.nfh.hu/teruleti

Szerzői Jogok

1. A Honlap megjelenését, elrendezését, szerkesztését, a Honlapon megjelenő tartalmakat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása – a személyes használatot meghaladó mértékben – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével történhet.

2. A Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a Honlap tartalmának egészét vagy részeit, letölteni, reprodukálni, másolni, tárolni vagy terjeszteni.

Záró rendelkezések

1. A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

2. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben az egyes felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények előzetes értesítés nélküli törlésére.

3. Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény az irányadó, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

4. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2022. június 23. napjától hatályosak, és visszavonásig érvényesek. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Amennyiben a Szolgáltató bármilyen módosítást eszközöl, úgy ezen módosítások a közzététellel egy időben lépnek hatályba. A Megrendelő/Felhasználó a Honlap használatával elfogadja, hogy rá nézve a Honlap használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

5. Felhasználó\Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon használja – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Honlapnak – a jelen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó\Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Honlap tartalmának megtekintésére.

1-es melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt.: